Politica de Retur

In cazul in care articolele nu se potrivesc sau nu va plac, nu va faceti griji, suntem aici pentru a va ajuta! Din pricina unui numar limitat de angajati NU asiguram suport telefonic! Raspundem la emailurile dvs in 24-72 ore! Toate detaliile privind plasarea comenzilor, livrarea lor sau retur produse, se regasesc mentionate in website, in locuri usor accesibile! Toate comenzile se plaseaza doar online!

Produsele de uz personal, cosmeticele, lenjeriile intime sau articolele realizate personalizat pentru dvs nu se pot returna!

Va stam la dispozitie pe adresele de email mentionate in website, cu timp de raspuns 24-72 ore!

Multumim pentru intelegere!


Costul returului va fi suportat de client! Asteptam direct returul dvs la adresa noastra, nu este obligatorie o notificare in prealabil in platforma  de retururi din website-ul nostru sau pe email. Daca doriti rambursul comenzii in bani, va rugam sa treceti in colet contul Iban si numele titularului sau ne ne trimiteti pe email, daca doriti un nou produs la schimb, va rugam sa aveti in vedere ca noul produs dorit este posibil sa nu il mai avem in stoc, situatie in care va vom rambursa contravaloarea comenii in bani - va vom notifica pe email daca acesta va fi cazul dvs si va vom solicita un cont IBAN pentru ramburs.


Atentie! Timpul de retur este de 30 zile de la data primirii comenzii de dvs de la curier! Orice comanda returnata ulterior va fi refuzata! Comenzile sunt verificate! Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător, împreună cu datele destinatarului trecute pe colet și să conțină și datele de identificare ale expeditorului și numărul de comandă, pentru o ușoară identificare, altfel va fi refuzat! 


Va recomandam sa returnati un eventual produs nedorit prin Fan Courier, DPD, Urgent Cargus sau GLS, curieri ce ajung des la noi si nu intampinam probleme de retur. Nu trimiteti prin Posta Romana, coletele nu vor fi ridicate de la posta. 


Rambursul banilor se realizeaza in contul IBAN al clientului, nu se achita ramburs la primirea returului. Coletele ce vor avea cost ramburs, vor fi refuzate.


Rambursarea sumei se va face in interval de maxim 14 zile de la data la care am primit articolul returnat. (!!!Avem nevoie de cont IBAN si nume titular cont) De asemenea, va rugam sa retineti: Bunurile care vor fi deteriorate din vina clientului, care prezinta semne de uzura, sau a caror livrare a adus prejudiciu financiar furnizorului, din partea clientului, pot duce la deduceri din suma rambursata pentru a compensa orice valoare pierduta, sau pot fi refuzate, urmand a va fi returnate clientului.


In cazul in care bunurile pe care le-am furnizat sunt defecte, le puteti returna si primi rambursarea sumei, cu conditia ca returnarea sa se faca intr-un timp rezonabil de la primirea produsului, respectiv 30 zile calendaristice. Va rugam sa retineti ca nu pot fi returnate produse pe care ati continuat sa le utilizati si dupa descoperirea defectului. 



Va rugam sa urmati procesul de mai jos pentru a returna coletul la adresa noastra de primire (este adresa de sediu social, nu este punct de lucru!):


1. Reimpachetati produsul in ambalajul original sau similar, cu etichetele inca atasate. Scrieti la destinatar urmatoarele:


SC CMM INSPIRATION SRL, Romania: Ilfov, Popesti Leordeni, Drumul Fermei, nr. 85F, ap. 05 (cod postal 077160), 0741.68.99.46


Pentru Expeditor va rugam mentionati numele de pe care ati efectuat comanda si numarul comenzii, pentru o usoare identificare la receptia coletului. Coletele neidentificate vor fi refuzate!


2. Costul returului va fi suportat de client. Pentru o mai buna functionare, va recomandam sa livrati eventualul produs prin Fan Courier, DPD, GLS sau Urgent Cargus. Nu trimiteti prin Posta Romana, coletele nu vor fi ridicate de la posta.


3. Daca ati comandat mai multe produse si doriti retur doar pentru o parte din ele, mentionati in corpul emailului sau in colet.


4. Daca doriti un schimb al produsului, mentionati noua marime sau noul produs dorit in corpul emailului sau in colet.


5. Daca doriti rambursarea banilor, va rugam sa ne mentionati contul IBAN impreuna cu titularul contului, in corpul emailului ori in colet.


 

Clientul plateste costul returului coletului. Coletul trebuie sa fie ambalat corespunzator, impreuna cu datele destinatarului trecute pe colet si sa contina si datele de identificare ale expeditorului si numarul de comanda:


SC CMM INSPIRATION SRL, Romania: Ilfov, Popesti Leordeni, Drumul Fermei, nr. 85F, ap. 05 (cod postal 077160), 0741.68.99.46


Pentru livrarea unui nou produs la schimb - se va aplica taxa de transport, in valoare de aproximativ 19 lei (se achita direct la curier) + diferenta cost produs (zero diferente, pentru acelasi produs, sau in plus, in functie de noul produs). Pentru diferente de sume in minus, ori vom scadea costul de livrare, daca acopera valoarea, ori va fi necesar sa ne dati cont IBAN pentru ramburs diferenta.